בוקר של חוויה, תובנה וצרור מפתחות לשינוי

שישי בבוקר, שעה וחצי לעצמך,
סדרת הרצאות מרתקות, קפה ועוגה
והמון נקודות למחשבה על הסיפור שלנו ועל שינוי.

 

head1.fw

 סדרת המפגשים “מסע בזמן” מבוססת על גישת הצופן הביוגרפי, ומהווה הזדמנות מיוחדת לפגוש את עצמנו בזווית חדשה. לחבר את חוויות העבר שלנו לדפוסים שלנו כיום, לקבל החלטות מדויקות יותר מתוך בחירה חופשית, לנהל מערכות יחסים מיטיבות יותר עם האנשים המשמעותיים לנו, ובעיקר, לייצר עבורנו אפשרות לשינוי, בנו ובחיינו.

כל מפגש פותח דלת לצופן הביוגרפי שבחיי היומיום במשפחה, בזוגיות, בקריירה ועם עצמנו.
בכל מפגש תוכלו ליצור מחדש את המפתח לדלת שלכם לשינוי.

יחסינו לאן?

מערכות היחסים שלנו משפיעות על האופן בו אנו תופסים את עצמנו ומתמודדים עם אירועים מכריעים בחיינו. רגשות שמחה ואושר  לצד רגשות עלבון, כעס, אשמה., בושה וכאב קשורים במידה רבה לנוכחות או לאי הנוכחות של האחרים בחיינו. ההרצאה פותחת דלת לזיהוי כל אדם בחיינו כנושא שליחות בתהליך ההתפתחות שלנו. המפתח להבנת השליחות יאפשר לנו להתמודד טוב יותר עם מערכות היחסים שלנו מהעבר ובהווה, ולבחור חדשות המתאימות לנו יותר.

רגע לפני שינוי

כמה פעמים הרגשנו בחיינו שאנחנו על סף של שנוי משמעותי ולא תמיד ידענו משמעותו בעודו קורה? החיים שזורים נקודות מפנה רבות שמשמעותן אינה תמיד ברורה לנו אלא בדיעבד. ההרצאה תעביר אותנו על הגשרים של סיפור חיינו, תאפשר לנו להבין טוב יותר את משמעותם בגילאים השונים ותפתח מרחב חדש להתמודדות עם כאבי הגדילה שכל אחד ממעברי הסף מביא לחיינו.

להאיר את הסיפור

מה הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו על עצמנו ועל החיים שלנו? איזו דמות אנו במחזה של חיינו? איך משרת הסיפור שלנו את קיומנו ומשפיע על האופן שבו אנו מתנהלים בחיי היומיום במערכות היחסים שלנו בעבודה, במשפחה ועם עצמנו? האם יש בנו צד נוסף שאיננו רואים? ההרצאה חושפת עבורנו את הפתח לחלקים הלא מוארים של עצמנו, שיאפשרו לנו להשלים עם מי שאנחנו באמת, ולהגדיל את מרחב ההחלטות וההתנהגויות הלגיטימיות שלנו, בעינינו.

למה זה קורה לי?

למה זה קורה לי? מזל או גורל? גורל או בחירה? ואולי שניהם. עד כמה הבחירות וההחלטות שאנו עושים בחיינו הן בחירות מתוך חופש אמיתי פנימי? האם מה שעברנו הוא אכן מה שתכננו?ההרצאה פותחת דלת לעולם המניעים הסמויים מן העין ומן הלב, בו אנו פועלים ומקבלים את ההחלטות החשובות בחיינו. מעבר דרכה יאפשר לנו להתנהל מתוך בחירה חופשית, קרובה לעצמנו.

משתתפים משתפים

"ההרצאות פתחו בפני דרך מיוחדת להבנה טובה יותר של החיים, לפתור מצבי תקיעות ולהתמודד טוב יותר עם מה שלא אנו קובעים. תוך כדי המסע הבנתי שהשאלה היא לא למה זה קרה? אלא בשביל מה? ההבנה של חוט השני שחיבר את האירועים בחיי עזרה לי לייצר שקט ולפעול מתוך מה שנכון לי. הגעתי עם הרבה שאלות, מחשבות ואי ידיעה ורציתי תשובות עכשיו...עופרה הצליחה לגרום לי לצעוד בביטחון בשבילי אי הידיעה ברגישות, באמפטיה וידע רב. מסע שהוא מתנה לחיים" (מיכל)

"במפגשים הקצרים, שמשאירים טעם של עוד, עופרה עזרה לי לזהות ולסמן נקודות קריטיות לאורך חיי, וחיי העסק שלי. בין המפגשים התבהר לי גם הקשר לבחירות הזוגיות שעשיתי בחיי. הגעתי לתובנות על נקודות שמעוררות בי פחד, ולהבנה שאפשר להסתכל להן בעיניים ולשרוד לספר על זה" (ורד)

"במפגשים יכולתי לבחון את האירועים המכוננים בסיפור חיי, לזהות אילו קולות וסימנים מהדהדים בו, עם מה הם מפגישים אותי ולראות לאן הם מובילים אותי בחיי. בעזרת הידע הרב והכלים הייעוציים הצליחה עופרה לכוון אותי ברגישות רבה להתבונן על האדם שאני ועל האופן שבו אני פועלת בחיי היומיום" (רות)

קצת עלי

שמי עופרה יעקב מעצבת שיטת "הצופן הביוגרפי", יועצת ארגונית ומומחית לפיתוח תהליכי למידה והדרכה. בעלת חברת "הדרך, שינוי עם ערך בע"מ" לקידום ופיתוח ארגונים, עסקים ואנשים.

מרבית חיי התנהלתי מתוך חשיבה שכלתנית שתאמה מאד את רוח הארגונים הבטחוניים, הפיננסיים והעסקיים אותם ליוויתי.  לימודי הקונסטלציה המשפחתית והייעוץ הביוגרפי נתפסו בעיני בתחילה כעוד כלי להעשרת ארגז הכלים המקצועי שלי. גיליתי לתדהמתי שתחומים אלה הגדירו את הארגז המקצועי שלי מחדש. החיבור בין עולמי השכלתני, הלוגי והדידקטי לבין מדע הרוח איפשר לי לגלות משמעויות חדשות ועמוקות יותר בתהליכי ההתפתחות האישיים שלי, ושל המיועצים שלי. 
תפיסת העולם שלי ודרך החיים שלי הפכו לשלמים ומאוזנים הרבה יותר, קרובים יותר לעצמי. הגעתי רחוק יותר, קרוב יותר ליעוד שלי.

"הצופן הביוגרפי" הוא דרך חיים וארגז כלים פרקטיים, הנלמד בהכשרות ייעודיות, המאפשר לבעלי עסקים, למנהלים, למטפלים, ליועצים ולאנשי חינוך לעצב תהליכים מדויקים יותר לקידום וריפוי האנשים איתם הם עובדים, על בסיס הסיפור האישי שלהם.

החזון שלי הוא להפוך את "הצופן הביוגרפי" לחלק מהשיח בקרב קהל רחב ככל שאפשר, ליצירת תהליכי שינוי לקראת חיים שלמים יותר, חיים של הגשמה יומיומית של החזון והיעוד שמצוי בכל אחד מאתנו מיום שנולדנו.

לפרטים ומידע נוסף

2019© כל הזכויות שמורות

נבנה על ידי עינת בלונדר פתרונות שיווק דיגיטליים

אשמח לקבל פרטים נוספים

הרשמה לדיוור

אשמח לקבל פרטים נוספים

CONTACT

אשמח לקבל פרטים נוספים

אשמח לקבל פרטים נוספים

אשמח לקבל פרטים נוספים

אני מתעניינ.ת בהרצאה:
דילוג לתוכן